Slaget står i butik

Idag vittnar fler och fler om att slaget står i butik. Vi ser varumärken som aldrig har funnits i butik som nu lanseras med full kraft. T ex Max Hamburger bröd eller Jensen ´s Böf Hus som lanserar såser. Med butiken som media form har de en utmärkt möjlighet att få den maximala utväxlingen mellan sitt varumärkesvärde kundflöden i butik. Läs mer om detta i DI 29.9. Är det någon som har fler bra exempel på starka varumärken i samhället som transformeras om till snabbrörliga konsumentprodukter?

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s