Det var bättre förr…eller?

Reklam och marknadsföring är en ganska konservativ bransch. Därför är det en utmaning för många varumärken att hänga med i utvecklingen t.ex. när det gäller sociala medier. Det gäller att inte fastna i gamla hjulspår, utan att ständigt förstå hur målgruppen tycker, tänker och förändras. Om inte kan kärleken till varumärket svalna. Detta videoklipp är ett utmärkt exempel på vad som kan hända.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s