Skicka kärlekssånger med Fun Light och Spotify

I somras gick Procordia ut med sin första interaktiva kampanj någonsin för saften Fun Light. Jag gillar naturligtvis kampanjen lite extra eftersom det är våra kunder, tyvärr är det dock inte vi som gjort kampanjen utan Peacock. Genom en facebook applikation kan du skicka din egen favoritlåt till någon du tycker om och samtidigt är du med och tävlar om Spotify Premium konton.Vill du kika närmare på kampanjen kan du göra det här.

Målgruppen är kvinnor 18-30 år. Facebook-applikationen kompletteras med tv-reklam och dr – i form av ett kyssogram – till utvalda bloggare.

”Plötsligt kom en snygg kille in på redaktionen. Vilket hett bud, tänkte jag. Han sa att han sökte mig och jag reste mig från min plats. ”Det här är ett kyssogram” sa han. Så kysste han mig. På kinden. Stackars kille, vilket jobb. Tur att jag doftar Victoria’s secret Heavenly och är allmänt fräsch, han kan ju råka ut för vad som helst! Vem jag fick kyssogrammet av? Ingen långväga hemlig beundrare eller så. Nejdå, det kom från Fun light (saftmärket) som ville önska happy valentine’s  med en ny love-edition i smaken Pomegranate strawberry.”

Shit vad läckert! Jag gillar det skarpt! Tummen upp Procordia och Peacock!

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s