Dagligvaruhandeln ”Shrekifieras” inför filmpremiären

För första gången på 144 år byter Sainsburys ut loggan på sina butiker, lagom till lanseringen av Shrek 3 där den nya varianten är något ”Shrekifierad”. Utöver en gigantisk satsning med att byta ut entréskylten, är personalen iklädda Shrek mundering för att möta konsumenterna.  Med tanke på att kedjan sålde över 100 000 ex av filmen på tre dagar måste man ju kalla det en lyckad kampanj!

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s