Professor Magnus Söderlund besökte Retail House

I fredags hade Retail House det stora nöjet att ha Professor Magnus Söderlund från HHS på besök. Han förelästa på temat vilket värde det personliga mötet skapar i butik. De flesta butikskedjor har idag en tydlig strategi för detta. Det intressanta är hur många leverantörsföretag som  har en strategi för hur man skall möta shoppern i butik med ett personligt möte?

Det är en  nödvändig del av en Shopper Marketing strategi att också fundera igenom hur varumärket skall stötta butikskedjan med ett personligt och kunnigt möte mot shoppern. Detta för att både skapa värde för kedjan men framförallt mot shoppern.

För alla som vill lära sig mer vilket värde som det personliga mötet kan skapa så rekommenderar jag att läsa Magnus bok,  Kundmötet.

http://www.bokus.com/bok/9789147097760/kundmotet/

Frukost_RH_20141007 (2)

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s