Fullt hus på Retail House – Shopper Marketing Plan®

Idag träffades ett 30-tal marknadsförare och  kategorichefer från några av Sveriges starkaste varumärken och dagligvarukedjor. Först frukost och sedan så gick vi igenom tre case som byggt sin strategi på Shopper Marketingprinciper.

Barilla, Skåne Mejerier och Coca Cola.

Nästa frukostmöte är den 20 mars och då får vi träffa r Elgiganten som berättar mer om hur de vinner slaget om Shoppern.

Vill du komma med på inbjudningslistan. Maila mig: Martin.mostrom@retailhouse.se

Frukostmšte_20150218

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s