Så lyckas du med nylansering i DVH – ny studie publicerad

Den eviga frågan är hur man skall lyckas med nylanserade produkter. Enligt Nielsen report 2014 så försvinner 76 % av nylanserade produkter inom ett år. Detta kostar både tid och pengar för branschen.

Idag kan du ladda ned en superfärsk studentuppsats från Uppsala Universitet skriven av Lernäs/Rister 2015 – att lyckas eller inte lyckas med nylanseringar.

Uppsatsen är mycket bra och betonar det som är viktigt för att lyckas med framtida nylanseringar. En nödvändig läsning för dig som arbetar med marknadsföring och försäljning i DVH.

Ladda ned rapporten från vår hemsida här

Scholl_v3_crop1[1]

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s