Vetenskap och Shopper Marketing i lycklig kombination!

Vi som arbetar med marknadsföring och försäljning förfogar ofta över stora budgetar. Det är därför viktigt att när vi ger råd till våra kunder och samarbetspartner att vi baserar våra råd på vår erfarenhet men det är lika viktigt att vi tar hjälp av den vetenskap som finns tillgänglig inom vårt område.

För oss på Retail House är detta en del av hur vi lever och tänker. På vår nya hemsida kan du alltid gå in för att hitta bra och spännande artiklar inom området Shopper Marketing. Nu kan du gå in och ladda ned en mycket bra rapport som Fredrik Lange och Jens Nordfält på Handelshögskolan har skrivit som handlar om hur man får bästa effekt på kommunikationen i butik. Läs den och lär dig mer om vad som skapar reell effekt på försäljningen.

Ladda ned rapporten här

Bild1

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s