10 tips för bättre säljbesök i DVH

Hur uppfattar butiken vårt varumärke? Detta är en fråga som är viktig att ställa sig. Butikens medarbetare är troligtvis en av de enskilt viktigaste grupperna för att ditt varumärke skall lyckas i butik.

Samtidigt är säljkåren mycket viktigt för butik. Detta är en av de få tillfällen som butikens medarbetare kan få tillfälle att öka sin kunskap inom nya relevanta områden.

Trots att både butik och säljkår behöver varandra för att skapa värde mot shoppern så genomförs det varje år 10 000- tals säljmöten som kan förbättras.

Vi på Retail House publicerar idag ett White paper där vi sammanfattat (ur ett varumärkesperspektiv) små och stora åtgärder för att effektivisera och förbättra säljbesöken i butik.

Lycka till med dina säljbesök!

Ladda ner White Paper här

jjjntbqs9fuooul1jwkl[1]

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s