Beslutsfattande i butik – färsk rapport

Jag har ofta talat om hur begränsad vår uppmärksamhet  är när vi befinner oss i butiken för att handla dagligvarvaror. Nu har HUR (Handelns utvecklingsråd) publicerat rapporten beslutsfattande i butik som är gjord av forskarna vid Karlstad Universitet.

Detta är en utmärkt sammanfattning som borde vara grundkurs 1A för att alla oss som arbetar med att vinna shopperns förtroende i butik. Läs den och dela den till dina kollegor.

Ladda ned rapporten här

 

2015-6-beslutsfattande-i-butik-startsida

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s