Frukostseminarium – Kampanjers effekt på butikens lönsamhet

Nu är det dags för årets första forskarfrukost. Vi har den stora glädjen att hälsa Dr Mikael Hernant från Handelshögskolan till Retail House. Han skall berätta mer om sin forskning som går ut på att lära sig mer om kampanjers effekt på butikens lönsamhet.

När: fredagen den 5 februari kl. 8.30-9.30. (frukost från kl. 8.00)

Plats: Retail House, Dalagatan 100 7 vån.

Anmäl dig här

Varmt välkommen!

 

RH_Forskarfrukost2

 

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s