Fullbokat frukostseminarium

På rekordtid tog alla platserna slut till Retail House forskarfrukost den 5 februari. Då bytte vi ändå lokal till en dubbelt så stor. Det är värt att notera  att temat som Dr Hernant skall prata om verkar beröra de flesta inom branschen- kampanjers effekt på butikens lönsamhet.

För alla er som fortfarande vill ha en plats så har vi ordnat med en reservlista. Maila gärna mig martin.mostrom@retailhouse.se.

 

fullbokat_181096039[1].jpg

 

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s