Påskläsning – Shopper Journey

Nu stundar påskhelgen med allt som hör den till. För dig som ändå har lite tid över och intresse så kommer här en spännande artikel.

Artikeln är publicerad av McKinsey och tar sig an den svåra och komplicerade shopper/consumer journey. Dvs hur vi identifierar de touch Points som konsumenten har på sin resa från upplevt behov till slutligt köp, konsumtion och återköp.

Med förhoppning om att du får några nya insikter inom Shopper Marketing!
Glad Påsk

 

From_touchpoints_to_journeys_Seeing_the_world_as_customers_do

GraphA[1]

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s