Spaning 2030 – Vart är konsumenten på väg?

Vi spanar i  framtiden för att förstå vart shoppern/konsumenten är på väg. Hur ser teknikutvecklingen ut? Vad skall vi göra med all butiksyta? Hur ökar vi anledningen för konsumenten att besöka den fysiska butiken?

Idag så delar jag en mycket intressant framtidsstudie som McKinsey publicerar. Väl värd att läsa och fundera över. För er som inte orkar läsa den så bifogar jag en sammanfattande bild nedan. Ha en fin vecka.

Läs rapporten här

 

 

Mc Kinsey

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s