FINAL CALL – bra och dåliga säljbesök i DVH

Sommartider, examenstider, skolavslutning…..men den 10 juni, om du kan, är du hjärtligt välkommen till Retail House forskarfrukost. Då presenterar vi studien – bra och dåliga säljbesök i DVH.

Retail House har genomfört studien tillsammans med professor Magnus Söderlund vid Handelshögskolan i Stockholm.

Missa inte denna unika chans att få lära dig mer om vad som gör ett bra och ett dåligt säljbesök i butik. Forskarfrukostarna genomförs i samarbete med Handelsrådet.

Anmäl dig här

RH_Forskarfrukost10juni

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s