Den bästa modellen för att förstå Shopper Marketing

Resan mot att förstå Shopper Marketing går vidare. Idag presenterar jag troligtvis den allra bästa modellen för att förstå dynamiken i Shopper Marketing. Den tydliggör på ett mycket konkret och enkelt sätt hur vi skall nå shoppern. Den handlar inte om insikter i shopper beteende. Den handlar inte om styrkan i varumärket.

Det handlar helt enkelt om för att få distribution och synlighet i sina lösningar så måste man som varumärke arbeta  tillsammans med handeln. På lokal och central nivå. Ack så viktigt men så svårt. Memorera denna modell. Du har väldigt stor nytta av den i ditt arbete.

Bild1

 

 

 

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s