Så väcker du handlarens köplust – Shopper Marketing by Retail House

Innan sommaren lanserade vi studien Bra och dåliga säljbesök i DVH. Studien gjordes tillsammans med Professor Magnus Söderlund på Handelshögskolan. Studien har tagits emot mycket väl av branschen och temat känns superaktuellt. Nedan visar jag Fri Köpenskaps artikel från i fredags. Vill du också få reda på mer om resultatet så boka gärna in oss på en föreläsning för din säljkår, marknadsavdelning eller ledningsgrupp.

Inspirationsföreläsning_Säljbesök

Ha en riktigt bra arbetsvecka!

IMG_3619

 

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s