Skärp din butikskommunikation genom SellCheck- Shopper Marketing by Retail House

Mycket av det butiksmaterial som produceras förtestas inte. Många varumärken skapar det som man tycker ser snyggt ut och det som hänger ihop med övrig marknadskommunikation och sedan hoppas man på det bästa i butik. Dock vet vi att visual attention i butik är en bristvara.

Resultatet av detta blir att vi tar fram POS kommunikation som inte är läsbart eller syns och därmed inte leder till köp.

Ett bra sätt att skapa mer säljande POS är att förtesta allt ert material i SellCheck. Detta är ett digitalt eyetrackingsystem där vi på 48 timmar skapar en rapport som ger dig  styrkor och svagheter samt förbättringsåtgärder på ditt POS.

SellCheck fungerar och är både kostnads- och tidseffektivt.

Jag bifogar också ett white paper som vi på Retail House har skrivit som ger dig tips på bättre butikskommunikation. (detta WP har jag publicerat tidigare)

Lycka till med din Shopperkommunikation!

Läs mer om SellCheck här

Ladda ner white paper – butikskommunikation här

Teckande-ögon[1]

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s