Näringsliv och vetenskaplig forskning – en bra kombination – Shopper Marketing by Retail House

Retail House forskarfrukostar som genomförs tillsammans med vår partner Handelsrådet har blivit en succé.

I en värld som förändrar sig så fort som vår faktiskt gör är det viktigt att kontinuerligt få ett vetenskapligt perspektiv på de aktiviteter som vi företar oss. Den vetenskapliga  forskningen är viktigt.

Retail House initierade forskarfrukostarna med syfte  att skapa en plattform där akademin och näringslivet kan mötas, nätverka och få förståelse för varandras arbete.

Det är är det extra roligt att idag få kungöra att vår sjätte forskarfrukost den 28 oktober med docent Malin Sundström fullbokades på 4 timmar. Intresset hos näringslivet i att ta del av den vetenskapliga forskningen är stor!

Fullsatt.png

 

.

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s