Skapa synlighet och sälj – Shopper Marketing by Retail House

Uppmärksamhet är en bristvara. Detta gäller i såväl  den digitala som i den fysiska världen. Det mesta som finns i vår omvärld sållar hjärnan bort. Visst du att vi under en 30 minuters shoppingtripp ägnar 15 – 40 sekunder att läsa, uppmärksamma POS-kommunikation i butik. (Burke)

Ett mycket bra sätt att få upp kvalitén på det som kommuniceras i butik är att förtesta kommunikationen i Sell Check.

Sell Check är en utmärkt tjänst där vi testar hur väl Shoppern kommer att uppfatta kampanjbudskapet och vad ögonen tittar på. Sell Check är ett helautomatiserat Eye-trackingsystem som ger resultat. Så nästa gång – testa din POS kommunikation och utmana ditt företag och din byrå.

Läs mer om Sell Check här!

Usability-Test-Eye-Tracker[1]

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s