Fullbokat på 6 timmar – Shopper Marketing by Retail House

Retail House forskarfrukostar har blivit en succé. De genomförs i samarbete med Handelsrådet.

Syftet med forskarfrukostarna är att trigga igång nya tankar och idéer och förhoppningsvis ge ytterligare perspektiv på den aktuella frågan. Vi vill dessutom  bygga en mötesplats mellan akademiker och praktiker.

Nästa forskarfrukost, upplevelser och beslutsfattande i butik,  är den 27 januari och blev fullbokad på 6 timmar (då har vi utökat med 120 platser). Du kan fortfarande anmäla dig till reservlistan.

Anmälan till reservlistan

Om du vill du vill säkra en plats till framtida forskarfrukostar. Maila ditt namn och mailadress samt vilket företag du representerar till info@retailhouse.se

Välkommen till oss som tror på livslångt lärande som som ett fundament för tillväxt.

 

rh_forskarfrukost2

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s