Kolla in Eriks bästa tips – Shopper Marketing by Retail House

I förra veckan genomförde  Retail House en forskarfrukost tillsammans med Handelsrådet. Vi hade då den stora förmånen att få lyssna till lektor Erik Wästlund från Karlstads Universitet. Nu får du en chans att på cirka 2 minuter lyssna på Eriks forskning och vad som är viktigt att tänka på för att underlätta shopperns beslutsfattande i butik.

Mycket nöje och lycka till med ditt kunskapande.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s