I vår kommer ny eyetrackingstudie – Shopper Marketing by Retail House

Nu kan du få en liten smygtitt från vår eyetrackingstudie som vi genomförde tillsammans med Tobii för ett par veckor sedan. Riktigt roligt att få vara med att samla in data och kommunicera med entusiastiska shoppers. Det intressanta är att vi ser så lite i butik. 15-40 sekunder fixerar vi skyltar under en 30 minuters shoppingrunda. Håll utkik efter lanseringen senare i vår.

Kolla in videon här

 

Fredmeyer_edit_1-660x330

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s