Omni channel for dummies – Shopper Marketing by Retail House

Omni, sömlöst, multi – kärt barn har många namn. Detta är en komplex frågeställning. Hur sätter vi den uppkopplade konsumenten i fokus och inte våra interna strukturer? Idag vill jag därför ge dig två saker. Dels en bok på 78 sidor – Omni channel for dummies samt en intervju med Jeff Bezos, Amazons grundare. Detta är två intressanta källor för att förstå komplexiteten på ett djupare plan.

Mycket nöje!

Profitable Omni-Channel For Dummies

Kolla in Jeff Bezos här

profitable-omni-channel-for-dummies.png

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s