Kunskap är nyckeln till tillväxt – Shopper Marketing by Retail House

Kunskap är viktigt. Detta kan lätt låta som en kliché men är verkligen det som skapar tillväxt både på ett individuellt som företagsmässigt plan.

För oss som arbetar inom detalj- och dagligvaruhandel finns det en självklar kunskapskälla. Det är kunskap som genereras från våra handelshögskolor och universitet. Idag ger jag dig en länk till Handelsrådets hemsida där det finns en rad mycket bra och initierade rapporter som hjälper oss till ökade insikter om hur vi skall möta framtidens shopper.

Nyckeln till tillväxt

Lycka till med ditt kunskapande.

 

economic-trend[1]

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s