Den mest säljdrivande åtgärden – Shopper Marketing by Retail House

I dessa dagar av digitalisering så kan vi lätt luras av att en like är lika med försäljning. Men det vet vi som arbetar i båda världar att så enkelt är det inte. Vi möter 1000-tals budskap varje dag och det som får oss att stanna upp och uppmärksamma budskap och varumärken är när vi möter en annan människa.

Skall du få effekt på din nylansering, din kategori eller butik så är den klassiska demonstrationen det mest effektiva vapnet. Studie efter studie visar att så är fallet. Att dessutom kunderna handlar mer i butiken när de får ett trevligt bemötande försämrar ju inte saken. Idag vill jag därför slå ett slag för att ni skall utveckla strategier för Ert bemötande av  kunderna i sin fysiska köpmiljö – det ger resultat.

Välkommen in på Hemköp Täby C och Nacka F i morgon och smaka på en god röra gjord på mango och chili. Passar perfekt till helgens grill!

IMG_4661

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s