Sista krönikan innan sommaren – Shopper Marketing by Retail House

Missade du min krönika i fredags? Om du gjorde det så vill jag omedelbart be dig att läsa den – den berör något mycket viktigt.

Temat var hur man skapar det perfekta säljbesöket i dagligvarubutiken. Man kan tycka att det är självklara saker – men det är långt ifrån självklart när man ser hur många säljkårer arbetar idag 2017.

Kolla in mer i fredagens nummer av Fri köpenskap!

img_4703.jpg

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s