Läs dagens SIIR blogg – Shopper Marketing by Retail House

Kundens köpresa är komplex och många företag investerar stora pengar i att påverka kunden på rätt ställe i köpresan med slutmålet att nå en högre konvertering och därmed köp.

Vännerna på SIIR vid Högskolan i Borås med Malin Sundström i spetsen har idag skrivit ett blogginlägg om attribution och marknadsföring. För dig som vill få inspiration och nosa lite på en mycket viktigt framtidsfråga så skickar jag dig vidare till deras utmärkta blogg.

Läs SIIRs blogg här

 

touchpoints

 

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s