Framtiden är här – Shopper Marketing by Retail House

I förra veckan träffades representanter från några av våra ledande retailkedjor och landets ledande forskare inom marknadsföring/retail. Under ett dygn skulle vi identifiera framtidens forskningsfrågor. Projektet leds av oss på Retail House och är ett initiativ av  Handelsrådet, som är Sveriges största finansiär av handelsrelaterad forskning.

Målet med dialogforum är att den framtida handelsforskningen skall vara förankrad i företagens verklighet. Ett mycket bra initiativ och riktigt kul att få vara en del av denna resa. En skriftligt sammanfattning av slutsatserna kommer ut under våren.

Läs mer om dialogforum här

FullSizeRender

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s