Senaste siffrorna från den digitala handeln – Shopper Marketing by Retail House

Slaget om shoppern står mellan den fysiska och den digitala butiken samt någonstans mittemellan. Den digitala handlen växer….. men från låga siffror.  Läs Post Nords senaste rapport som redogör för handeln i Q3. I rapporten finns också en intressant analys om behovet av att uveckla vår kommunikation i olika digitala kanaler.

Trevlig helg

ebarometern-konsument-september-2017

 

 

images7T8HE55W

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s