Framtidens kunderbjudande – Shopper Marketing by Retail House

Varmt välkomna på ett mycket spännande frukostseminarium där vi kommer att få lyssna till två ledande företag och två forskare som kommer att ge sitt perspektiv på utmaningen – hur når vi våra kunder i framtiden genom relevanta kunderbjudanden?

På seminariet kommer Maria Isaksson från Reitan Convenience och Filippa Marklund och Lena Ekelund Pledger från Telia berätta om deras företags utmaningar och vad de ser för möjligheter kring det framtida kunderbjudandet.

Professor Sven Olov Daunfeldt från HUI Research kommer att tala om de seniora konsumenternas köpkraft, en dold potential. Professor Annika Olsson, Lunds Universitet kommer att svara upp till behovet av innovation i handeln och hur innovation kan användas för att utveckla sitt kunderbjudande.

Samtliga föreläsare har deltagit i Handelsrådets projekt Dialogforum – Martin Moström på Retail House kommer att vara moderator.

Tid – torsdagen den 3 maj kl. 8.30-10.00. Vi kommer att servera frukost från kl. 8.00.

Plats – Helio konferens, Sveavägen 9. 3:e Hötorgsskrapan. (Mötesrum Tim Berners Lee)

Seminariet är tyvärr fullbokat men du får mer än gärna sätta upp dig på vår väntelista.

Anmälan till www.retailhouse.se senast 27 april.

OBS. antalet platser är begränsade.

Forskarfrukost_maj_2018

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s