KAM-rollen förändras. Är du med? – Shopper Marketing by Retail House

KAM rollen är kanske en av de viktigaste rollerna i ett FMCG företag.  Rollen ansvarar för en stor del av omsättningen. Att lyckas med KAMarbetet är avgörande för den långsiktiga framgången för varumärket. Därför lanserar vi nu vårt nya nätverk för KAM. Nätverket syftar till att du som KAM (som ofta arbetar ensam) skall få ny kunskap och bolla dina specifika frågeställningar och framför allt bli skickligare i din roll.

Nätverket leds av Anders Norling fd VD på Colgate – Palmolive. Vi  har två platser kvar så först till kvarn…Läs mer nedan om villkoren för deltagande.

Hoppas vi ses!

Maila mig ditt intresse

 

Kam-natverk_DVH

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s