Ny rapport: Framtidens kunderbjudande – Shopper Marketing by Retail House

För några veckor sedan träffades 150 kunskapstörstande marknadsförare för att lära sig mer om framtidens kunderbjudande. Detta var slutseminariet för ett projekt som vi drivit tillsammans med IKEA, Systembolaget, ICA, Reitan C och Telia.  Bakom det hela finns vännerna på Handelsrådet. Idag vill jag dela med mig av dokumentationen av projektet som förhoppningsvis kan lära dig mer om vilka frågeställningar som är aktuella för våra stora framgångsrika  retailers. Riktigt trevlig läsning önskar jag dig.

Läs rapporten här

Framsidan-e1525426511115

 

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s