Vinn professor Magnus Söderlunds nya bok – Shopper Marketing by Retail House

Professor Magnus Söderlund kommer till Retail House forskarfrukost nästa vecka. Temat på föreläsningen är experiment och marknadsföring. I samband med forskarfrukosten kommer vi också att lotta ut hans nya bok Experiments in marketing. Du vet väl att du kan följa föreläsningen på vår You tubekanal där får du veta mer om hur du kan vinna boken. Missa inte detta.

Fredagen den 14 september kl. 8.30 – vi syns!

9789144123851_200x_experiments-in-marketing_haftad

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s