Ny bok ute – Shopper Marketing by Retail House

För några veckor släpptes boken Framtidens fysiska butik. Jag har av @professor Ulf Johansson fått det stora förtroendet att tillsammans med akademiker från Sverige och UK skriva ett eget kapitel om min syn på digitaliseringen och den fysiska butiken.

Detta är kanske den mest insiktsfulla boken du kan läsa just nu om den heta frågan om den fysiska butikens framtid.

Köp boken här

Tack också till Handelsrådet som finaniserat boken.

 

20181029_11583520181029_115901

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s