Insikter är utgångspunkten – Shopper Marketing by Retail House

Idag så vill jag dela ett fantatiskt roligt uppdrag som vi gjort för vännerna på Clearon. Vi fick uppdraget att öka insikterna i hur handeln uppfattar kuponger idag och i framtiden. Under våren fick vi möjligheten att besöka ledningen i ett 15 – tal större butiker och på djupet diskutera kupongernas roll gentemot varumärke och shopper.

Många viktiga insikter gjorders som branschen kommer att kunna ta del av.

En viktig slutsats dock är att butiksmedarbetaren är otroligt viktigt för din framgång i butik. Han/hon hjälper eller stjälper din kampanj. Kanske inget nytt men viktigt att förstå inte bara för sälj utan även för marknadsavdelningen.

Tack Camilla och Johnny på Clearon för förtroendet och ett gott samarbete.

20181101_151632

 

 

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s