Nu vetenskapligt bevisat – slaget står i butik – Shopper Marketing by Retail House

Var står slaget om konsumentens plånbok? Man får lätt intrycket av den allmänna debatten i media och ökningstakten på digitala kanaler att slaget uteslutande står i den digitala världen. Inget kan var mer fel. Idag vill jag därför ge dig en forskningsrapport som utvärderar olika touch points för att nå shoppern/konsumenten. Inte oväntat toppar butiken som den allra viktigaste platsen för produkten, att inte bara säljas, utan att även kommuniceras (branding). I länken nedan ger jag dig 19 sidor härlig akademisk text att läsa. 

Ladda ned studien här

Lycka till med ditt slag om Shoppern!

kedjoravtalskund[1]

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s