Dags för forskarfrukost – Shopper Marketing by Retail House

Nu är det dags för årets andra forskarfrukost. Temat är urspännande. Hur bygger vi en ditigal interaktion med våra kunder!! Frukosten gör vi i samarbete med vännerna på Handelsrådet.

Digital interaktion – för ökad kundupplevelse och kundvärde

 Det virtuella utrymmet har blivit allt viktigare och skapar många möjligheter till interaktion, men hur påverkar digital interaktion värdet av kundupplevelsen och har det potential att öka kundernas engagemang?

 Nya digitala verktyg utmanar företagen att anpassa sig till ett mer digitalt beteende för att kunna interagera med sina kunder. En möjlighet att få till en interaktion med konsumenterna är att använda sig av gamification (spelifiering) eller augmented reality (AR) för att öka konsumenternas engagemang och skapa värde. I denna presentation förklarar Elin Nilsson, Handelshögskolan vid Umeå Universitet, vad gamification och AR innebär och hur digital interaktion kan användas för att förhöja och öka konsumenternas engagemang och lojalitet.

Måndagen den 11.3 på Hotell Norrtull. Vi startar kl. 8.00 med frukost och själva föreläsningen startar 8.30.

Varmt väkommen. Anmäl dig via länken nedan.

Anmäl dig här

Forskarfrukost_mars_2019.png

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s