Helgläsning – Shopper Marketing by Retail House

Då var det helg igen och veckans stora nyhet är att Coop förvärvar Netto och skaffar sig drygt 160 nya butiker – så spännande initiativ. Idag kommer du att få en aktuell studie om Shopper Marketing i USA. Dvs hur ser prioriteringarna ut, utmaningarna och framtiden. USA har ju som bekant kommit mycket längre än oss i Sverige när det gäller att utveckla Shopper Marketing som disciplin.

Trevlig läsning och framförallt trevlig helg

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s