Förändrade köpmönster sätter press på retail – Shopper Marketing by Retail House

Förändrade köpmönster sätter press på retail. Detta är absolut ingen nyhet. Men idag vill jag ändå dela ett inlägg som @tobydesforges delar med sig. Toby och Mike Anthony på Engage har en mycket bra blogg som ger dig ett internationellt perspektiv på Shopper Marketing. Du hittar den i lännken nedan.

http://www.tobydesforges.com/shopping-behavior/new-buying-behaviour-threatens-uk-brands/#.XN0SMBQzapq

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s