Missa inte fredagens forskarfrukost med docent Daniel Hellström – Shopper Marketing by Retail House

Leveransupplevelsen – Vad är viktig för konsumenten?

E-handelsleveranser är en viktig del av kundupplevelsen. Här har e-handelsjättar drivit på utvecklingen mot allt mer snabba leveranser. Att snabba e-handelsleveranser ökar försäljningen – det vet vi. Men vad är det då som är betydelsefullt för kunden? Är det så enkelt att endast snabbare leverans är bättre?

Tid: 6 maj 2022, kl 8.30 –  9.30
Plats: Föreläsningen sänds på Youtube. Länk kommer separat.

Vi genomför forskarfrukostarna tillsammans med vår partner Handelsrådet.

Anmäl dig här:

https://pages.upsales.com/12375uc3dff6c94c414d678bc30931a510abee

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com-logga

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s